äckeldag,

TJAAA!
vaknade helt jävla borta imorse:p
hhaha, gick och käka frukost med mamma , ricard och grannen. sen så tog jag och mamma tag i vinden.
FYFARAO vad dammigt och mycket skit det låg där! Herreguuuuud. att man bara inte har slängt allt på engång?
Helt sinnessjuk. Va iaf nyss till tippen i kråkberg och slängde massa saker.

Just nu håller jag på att mata in korten jag tog igår. 269 bilder tror jag det blev. HAHA Klockrent.
lägger nog snart in nåra här på bloggen och sen på facebook:D hehehhe Hade fan as kul igår.
Kul att umgås med några man annars bara är med i skolan ;o
så fan 5 marshmellows av 5 vafan!:D
spelade kubb,fotboll, grilla korv och marshmellows, prata, letade pinnar till eld osv. Gosigt (a)
Så ja , bra kväll tycker iaf jag (: hoppas ni hade det mysigt i tältet;)
väldigt glad att jag sov i min egna säng inatt (:

Lazee – Do It

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde H

Det var INTE mysigt i tältet.. Jag fick ligga längst in där taket lutar, så jag hade ingen plats över huvud taget. Martin snarkade och tryckte in mig ännu mer. Usch. Klockan 6 drog jag i mitt liggunderlag som alla låg på och stack ;D

2010-06-05 @ 19:17:30
Postat av: Anonym

hahahahaha fyfan, jag hade inte pallat en sekund;D

skön du är;D

2010-06-05 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0