afraid of the dark,

Godmorgon ((((((((:
jobba jobba jobba, jag drömmer tillochmed bara om jobbet också;O
är där på heltid känns det som ;p
Jahapp, påklädd, håret uppsatt, mat i magen allt klart. Ska ta och cykla ner till jobbet strax efter 10.
sedan kommer jag inte hem förrän vid 8 tiden ;o yeaheyah men jag har en timmes lunch idag! Det gillar vi:D
fint väder är det också och mer personal nu när det är vardag, så jag tror det kommer gå bra idag (: man kan ju alltid hoppas (a)
metalmusik hela morgonen, det gillas!
Korn – Kidnap The Sandy Claws
LOK – Som en hund
Panic! At the Disco – The Only Difference Between Martyrdom and Suicide is Press Coverage
System Of A Down – Bubbles



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0