B dag

jävla fittdag rent utsagt!
Rebecka skulle provsminka mig inför skolavslutningen eftersom jag själv inte kan sminka mig själv.
hon gav ju förfan upp eftersom jag har så jävla små ögon! Och det blev fail som fan, fel färger och skit.
Så nu har jag testat fan minst 10 gånger var på varje öga. mina ögonlock går fan snart sönder. Röda så in åt helvete. Slutar med att jag sitter på badrumsgolvet och gråter. Sitter just nu här i mitt rum, dunkar sönder in fear and faith låtar. Fyfan. Fan va sur jag är. allt har bara gått fel för mig idag. Och nu ska hanna och johan duscha och ddet betyder att de kommer ta allt varmvatten! Så jag kommer få duscha i kallt. Fan va sur jag blir alltså.
Nej hejdå!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0