Dude (I totally miss you)

sämst söndag!
så dåligt att jag har suttit och kollat på masssa videoklipp på freeride.
seriöst, cp . va snygga skidkillar är!
yeah sounds like a fjortis.
man tänker tillbaka på massa skit. Kanske inte är det bästa.
whatever. dom är fortfarande snygga. vissa av dom iaf!
och jag känner mig helt weird idag.
känner mig as konstig och bara tänker på massa skit osv.
uttråkad as hell har jag vart idag också och bara suttit inne på mitt rum.
ska nog sova snart.


älskar låten, vet bara inte vad den heter.


xoxo

Kommentarer
Postat av: kingen sajmon!

haha snyggast e ju jeppes mustach!

2010-06-14 @ 22:19:32
Postat av: Anonym

Hahaha eller inte;)

ofta du läser min blogg?;P

2010-06-14 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0