Getting closer

godmorgon,
nu kan man ju fråga sig varför jag är hemma;o
joo, jag är lite retarded. Sovit tills nu ;o
hehehe, skolan kan ta sig, har nå dans skit idag. Fet glöm att jag är med på det.
Imorn är det klassensdag. Alla andra klasser ska ty åka till stockholm och skit, eller ska åka gokart. Och min störda klass ska till klättertornet !? HALLÅ:O!???? vafan äre för fel på mina klassföreståndare och klass.. Eller vi i klassen har inte fått bestämma ett skit. Vi ska inte ens veta om det där..

fan va lack jag är. fan vill bara ha skolavslutningen nu, jobba i sommar så jag är rik och flytta från den här skiten (:
wöwöwöwöwö, sounds nice.
tänker nog bara ligga här i sängen hela dan, pallar inte göra nånting annat. eller villl inte rättare sagt.


Chevelle – I Get It

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0