Glad midsommar:)

Ibland vill jag fan stänga av mina drömmar, och inte drömmar nånting. Och ibland vill jag bara drömma mera. Inatt var det en såndröm som jag bara vill glömma. Den har fan printat in sig in i mitt huvud så jag får ångest och skit. Nejfy. Jaja, jag som vela sova ut idag... ):
Hade tänkt att gå in i duschen nu, fixa mig och kl 1 är jag väl typ klar då allt folk kommer. Glad midsommar på er förresten!:D
Lyckat att jag har bränt mig på halvaryggen/axeln/nacken också. Gör svinont. jävla kuksol som jag inte tål ett dugg.
33 dagar kvar:D



Haha ååh:') sötbild! Det är jag när jag är blond och går kanske i 7;an eller början av 8;an :D hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0