henna;o

TJA!
säger sara med koskit i håret.
Hehehehe så har hon inte det ;PpPpPP
men det är fan jävligt nära.
har nå bajs i håret så jag får rött hår (a) hihiihhi(henna)
hoppas på det iaf (: Men det va fan jävligt svårt att kladda i det..
Får se hur det blir.. värsta fall får jag raka av skiten!

Jag och mamma drog till falun.
har vart på sjukhuset! det  gick bra:)
sedan så gick jag och köpte mig ett par cheapmonday jeans ;o wööwö
sen åkte jag och mamma och käka.
köpte lite blommor och skit också.
Innan vi lämnade falun, så köpte vi jordgubbar också (a)
för i rättvik skulle vi hälsa på mammas kompis (:
så satt väl där och drack kaffe och käka jordgubbar i nån timme.

Idag har jag även köpt en systemkamera! Eller ricard köpte den åt mig (a) hihii
fast jag lär väl ge han rejält med pengar när han kommer hem (:
men äntligen så äger jag en nu! wiiiihooo:D:D:D:D:D:D:D

nu ska jag sjunga lite och sedan duscha ur skiten i håret (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0