Hur skulle jag kunna veta?

TJA!!
lame dag idag alltså. för min del.
Helt slut, skönt att vara ledig nu tills på måndag!
Hemma själv imorgon, ska fan njuta (:
sova hur länge jag vill också!
funderar på att dra ner på stan också och fylla min garderob med lite sommarkläder , eftersom jag bara har varma jeans , tjocktröjor och typ dropdead tröjor bara ;o hehehehe så lite ändrig på det kanske.
sen bara tare lugnt.
just nu käkar jag vårrullar:D as gööött:D fått dom av ying :)
denna kväll så blire nog lite metalmusik och kanske en kärleksfilm ;o;O;O;O;O;O

så här löd mitt horoskop idag:
moratidningen :  något om att jag kommer få kärlek för första ögonkastet idag.
internetsida: Det blir en vändpunkt för dig när du i dag kanske träffar rätt person.

inget har inträffat ): fuck it! jag som har vart nervös hela dan och bara förväntat mig massor ):

och det första jag gjorde idag på jobbet var att slå sönder en kopp i 1000 bitar (((((((: lyckat !




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0