I have been here many times before,


Sia – My Love - Soundtrack Version
knarklåt. Spelat om låten om och om igen hela dagen! Älskar den. Älskar bilden.


Howard Shore – Jacob's Theme - Soundtrack Version
den där låten har vi också spelat om och om igen. fiiiifan, mickebramusic!

Måste säga att jag är grymt sugen på att se Eclipse nu! fyfan sitter och kollar på trailern hela tiden. Heheh
Men jag är rädd för att de kommer förstöra själva "twilightfilmerna" efter hur jävla sinnesjukt bäst böckerna är! Men så är det ju alltid med film och bok.. Synd!

Drog ner på ica tidigare idag för att köpa lite godis, var i nått enormt godissug, så jag passade på att kolla vad de hade för filmer att hyra, epic fail att jag hade sett alla för flera månader sedan, tillochmed deras "nyheter" ... Så de va ju inte så nice.
slutade med att jag fick med mig mamma och ricard till vardagsrummet och kollade på harrypotter och halvblodsprinsen. Jag längtar fan tills den andra harrypotter filmen kommer ut också!
Förra året plöjade jag ju igenom hela harrypotter böckerna på bara nåra få månader.

har huvudvärk. OVANLIGT!? borde fan fixa det där. Inte bra att ha så här ont i huvudet hela tiden.
aja, så jag tänkte försöka sova nu! Sover ju dåligt som fan, så kanju vara därför...
imorn ska jag jobba :) ska tydligen spöregna också. Så jao;D har ingen cykel heller så kommer få gå..

natti!
The Dead Weather – Rolling In On A Burning Tire - Soundtrack Version

xoxo



Kommentarer
Postat av: Edvinirmelin

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-01-27 @ 19:33:42
URL: http://edvinirmelin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0