I think he knows,

godmorgon!:)
man lär ju va jävligt duktig om man PRECIS vaknar innan alaramet ringer.
jag kände mig as pigg och skulle se hur mycket klockan va på mobilen. Så klickar jag i mittenknappen på min mobil och lyckas precis då stänga av mitt alarm. HAHA :D nicedude.
känner mig ovanligt pigg så här tidigt på morgonen :o
somnade ju typ vid 2 tiden igår kanske?:P heheheh
Är påklädd och klar,käkat frukost och allt.
så nu väntar jag bara på att mami ska bli klar så vi kan åka till falun (:
sjukhuset väntar...  ((:
känns som detta kommer bli en låååång dag..
så blir jag säkert tömd på 1000 blodprovsrör (: ser jag ju verkligen framemot.
yeeah, hörs ikväll antar jag ;p



3OH!3 – My First Kiss - Feat. Ke$ha

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0