If we close our eyes it could be just me and you,

Tja!
vaknade runt 11 tiden, gick rakavägen in i duschen.
Efter att jag hade klätt på mig och ätit frukost så kollade jag på ett pogram som heter Andra, finns dom?
det är så jääävla sjukt. man vet inte om man ska tro på det eller inte.
fotbollen va tråkig så nu sitter jag här (:

Just nu så väntar jag på att hela familjen ska komma hem, även dom som inte ens bor hemma längre eftersom vi ska gå igenom massa kartonger som tillhör var och en . Saker från när man va liten och sånt. Om vi ska spara eller slänga skiten.
Så idag ska jag väl typ börja packa:)

Och jag funderar på att göra en ny blogg sen när jag har flyttat!
sen måste jag säga att jag hatar myggor ((:




foto@Sara Andersson


Pistol Pete – Girls Wanna Have Fun - Feat. Ace Hood



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0