Jag vill inte ha något med dig att göra,

kan ju börja med att jag älskar att sova!
sen så såg jag första avsnittet på säsong 3 - Trueblood igår (a)
Och mitt hår blev fail.. Det är icke rött. Men de har blivit ljusare ;o
eeh? vettefan alltså hur jag ska förklara. Vet inte ens om man ser någon skillnad? eller jo lite:
äsch, whatever..
Kollade på SherlockHolmes igår med mami. Jag somnade (a)
nästan mamma också, så hon väckte mig och sa att vi kan se klart imorn;D
Gick sedan och la mig. Eller satt vid den här saken en stund först (a)

Nu kanske vi ska skriva om denna dag..
men jag har inge att skriva.
jag vet inte ens vad jag ska göra ;o
lär väl visa sig..

Jace Everett – Bad Things - Soundtrack Version
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0