Mogen rubrik

Moget att sova över 12 timmar.
Moget att min farsa ringer och väcker mig vid 11 tiden och dillar om nå skit och jag orkade inte lyssna, som tur va somnade jag om och vakna av att jag inte kunde röra min armar för de va inge blod i dom eftersom dom låg över mitt huvud. Så jag vaknade runt 1 tiden.
Moget att jag är ensam hemma.
Moget att jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra idag.
Moget att jag inte har nån metaltown biljett som är om 5 dagar och kommer troligtvis inte äga någon heller.
moget att jag skriver moget!

har godispåse bredvid mig, nyduschad och påklädd.
pussar på min älskade dator och ska dunka lite nice musik nu!
Och i augusti drar jag till gotland!
vecka 25 börjar jag slita arslet av mig på kaffestugan tills jag flyttar!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0