Pinch me if I'm dreaming,



tjaa!
jobbet gick bra :) skit mycket folk! men de är ju det som är roligt :D
är hemma nu, han cykla hem innan det börja regna :)
pratat med emma i telefon en stund också:) imorgon kommer hon hem(:
inte träffat henne på jättelänge ;o ):
hmm, ikväll ska jag bara ta det lugnt. ingenting planerat imorgon, så jag behöver inte stressa inatt över att jag ska gå upp tidigt imorgon. Eller tro att jag ska försova mig. :) hihi
sitter här med myskläder:) sköönt. sitter och lyssnar på nån piano låt :)
Max Richter – The Tartu Piano

målat naglarna lila också (a) hihi. sött!
nu ska jag ta nått att äta sedan kanske man ska ta och kolla på lite fotboll?:D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0