singstar in my <3

TJA!
blev pizzza på prima med marcus,madde,martin, julia senare kom jessica:D
jag började gråta också när jag fick min pizza (a)
jag hade beställt kebabspeciall med sallad på kebabpizza, kommer dom inte ut med en vanlig kebabpizza åt mig dårå!? Sadface as hell. hahaha
aja, jag fick som jag ville sen (a) när bagaren såg mig börja gråta. HAHAHA
cyklade hem till madde när vi va mätta i magen (:
singstar(L)
barnbuzz spelades det också!
sjöng lite random sådär. har lite inspelade videoklipp som jag tänkte lägga upp när jag känner för det ;)
mysig dag! Den har vart riktigt rolig! Kul att man kan umgås med folk som man annars lackar på i skolan men har as kul utanför skolan (:

Kollade på tv tillsammans med mamma nu på kvällen.
och nu funderar jag på att duscha sedan sova. Imorgon ska jag till sjukhuset i falun.
yeeah,

natti



sötbild;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0