Skillz that kills.

Hahaa hej!
vilken dag. Har nästan bara hänt dåliga saker idag,
men jag har skrattat åt mig själv och jag har humöret uppe.
Har gått bra i glassen idag! Fast när jag skulle fylla på mjukglassen på dagen så öppnade jag locket som har propeller på sig. Börjar inte dom där jävlarna snurra dårå? så hela jag blir dränkt i mjukglasssmet och hela lilla huset där kladdat. Såklart hade jag kunder också.

När jag hade slutat så ser jag min kompis ta ut pengar vi banken. Så såg hon mig och vinkade och jag vinkade tillbaka. Sen så kollar vi närmare på varandra och när vi kommer fram tillvarandra så börjar vi båda asgarva och båda har tagit fel på varandra. Hahaha bra gjort.
skillat att det va helt tomt på stan också ((:


När jag kommer hem så stor min dörröppen, (så det kryper in massa spindlar och skit på mitt rum ); ) och lampan är tänd och min choklad är slut. Såklart är det min jävla lillebror som har vart i mitt rum ......

Och den 11 juni har jag ingen system kamera kvar. pappa tar den då. jävla tur att jag har avslutning dagen innan -.- får fan snabba på att föra över korten sen.. Så det kan ju ta sig långt nånstans.

Chevelle – I Get It

Nu är jag iaf hemma, helt slut. Men nöjd för min arbetsinsatts idag!;)
nu ska jag bara tare lugnt ikväll och sova ut imorn;)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0