Skolavslutning 2010 - 9B suger.

man kanske ska ta och skriva ett inlägg om gårdagens dag.
Jahapp, drog ju till kyrkan, va svintråkigt. Tjejer som sjöng falskt till massa tråkigt prat osv.
Fick sedan skjuts av mamma till skolan igen för att käka lunch.
Serverad av 7;or.
Helt okej mat, potatissallad och rostbiff.
Lärarna sjöng även några egna låtar som handlade om oss 9;or .
Åkte hem och käka lite tårta, bytte om och mata in alla kort på datorn så jag fick tomma minneskort inför kvällen.
Stod vid skolan vid 18;00 tiden. Time for fotografering på alla 9;or.
gick lite trögt... Men tillslut var det avklarat också!
Alla stod och vänta på bussen som skulle åka till den hemliga platsen, men de kom aldrig någon buss utan flera st raggarbilar!
Jag, jennie,agnes,madde och martin åkte i nån vit utan tak;) jag är inte nån expert på bilar.. Så de va iaf en vit;) hahaha:D
Hade hur kul som helst. Volbeat spelades det också i bilen. Va jävligt pepp då alltså!;D
frisyren va ju lagomt förstörd när vi va framme i VÅMHUS!
där minglade vi lite,
Sedan fick vi gå in i lokalen, Där bjöds det på förrätt som bestod av Skagenröra och bröd.
Varmrätt : potatisgratäng och kyckling!
Efterrätt: Kladdkaka, hallon och vaniljglass!

tyckte det blev lite jobbigt när fan ALLA skulle prata och gråta på scen för att de älskade sin bästa kompis/kompisar. Hehe men vissa va faktiskt gulliga! TYckte iaf jag ägde med heliumröst;)
Bandet som var där sög!
Usel disco, så jag gick ut, sen satt jag i en soffa i källaren hela kvällen och väntade på att få åka hem (:
trött och inge pepp. så jao, själv tycker jag inte att kvällen var någon höjdare.

nu har jag laddat upp massa kort på facebook och här på bloggen.
NU ska jag käka lite mat, sen får vi se om jag går ut nå ikväll. Jag ska ju jobba imorn så vi får se (:
kollar väl läget och sådär;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0