Tears of ashes,

godmorgon! :D
jag får ångest när jag vaknar och ser ut över mitt rum, ser ut som ett bombnedslag, men det bestårbara av kläder och filmer . eftersom jag har redan packat ner halva mitt rum i kartonger:D
wöwöwöwöwöw fan bara 28 dagar kvar nu! alltså fattar ni!??!?!?!?  så jävla underbart!
längtar som fan.
Idag jobbar jag sista dagen den här veckan :) skönt! I glassen men det är väl regn påväg , om det inte redan regnar, så ingen lär väl köpa så mycket sånt idag, så jag lär väl få jobba inne ändå, men den här dagen blir nog bra :)
börjar ett, så det kändes skönt att sova fram till 11 idag iaf :)

Älskar mitt horoskop idag , hoppas bara det stämmer (a) hihi

Deadlock – Code Of Honor



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0