He ate my heart,

Ofta jag kollar på fotbolls VM både igår och idag?
när man väl börjat kolla på det går det inte att sluta ;o
Har iaf gjort något vettigt idag. Vart hos kusinerna!
Freja fyller 4 år imorgon.
Fick smaka på en jättegod chokladtårta och as nice kaffe!
Nu är jag hemma, mamma klagar på att jag inte hjälper till med maten, men jag vill inte ha sjömansbiff):
jag vill ha pizza!  ;( /cry.

så jao, målat mina naglar i en as gullig rosa färg;)
Har inga planer inför kvällen, troligtvis sitter jag här och ruttnar, fotboll eller film..
Imorn ska jag träffa Emma :D:D::D:D:D:D::D:D:DD::D:D:D:DD <3




ibland undrar jag vad jag lider av..

Sia – Breathe Me


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0