can you just let me be,

Lifehouse – All That I'm Asking For

Tja!
ingen bra dag alltså. Ovanligt ;PPPpPppPPPp
negativ hela jävla dagen, fy fan.
började med att jag skulle cykla till skolan, men lillebror har på något jävla sett förstört hela cykeln, så jag fick lov att gå i spöregn till skolan.
skolan sög som vanligt. jävligt stor lust att stanna hemma imorn ska jag ta och berätta.
varken Agnes eller jennie va i skolan, men de borde jag ha fattat ):
så jaao, drog ner på stan och skulle köpa nå hårsmycke till skolavslutningen, blev även dry spray i håret och ett par jeans:O wöwöwö
tog bussen hem, pallade inte gå..
käkade mat när jag kom hem, gjorde mig nåra koppar kaffe. Kolla på LA ink..
sen har jag inte gjort så mycket mer.
har iaf allt klart till skolavslutningen nu tror jag..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0