you make my dreams,

godmorgon :)
hade en bra kväll igår, eller hela dagen var bra:D
tills det började regna. FIck svårt att sova.
Vid 4 tiden väcker madde marcus och säger att de har läckt in i tältet..
Då gav jag upp.. När allt var fixat osv så hade klockan blivit runt 5;o Jag packade ihop mina grejer och sa hejdå.
Jag kom inte mer än 3-5 meter så hoppade min kedja på cykeln av );
men sara fixar allt ;D hehheheehe
cyklade hem på max 10 min.
Gick in i en varmdusch! Efter den gick jag och tog mackor och yoghurt eftersom jag var svinhungrig.
sedan la jag mig i min as sköna säng med 2 täcken :D ehhehe
trodde först inte jag skulle kunna sova nånting denna dag.
men runt 6 eller 7 så somnade jag :o och vaknade helt borta och jag var säker på att jag hade sovit bort hela dagen ;o
Hahaha. så ja, nu vet ni min lilla natt /morgon!
har nyss ätit lite mer mackor:D hihi guuuuutt ju

vet inte vad det händer idag, egentligen ska jag ju va med dom jag sov i tältet med, men nu när det regnar`?
mer pepp på att sitta vid datorn i vardagsrummet med datorn och kolla på fotbolls VM (A)



K'naan – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0