äckelpäckel enligt emma h



Iknow, jag ser så ut sådär när jag är oduschad med fetthår och osminkad, så icke lovely.
Men där har ni min lilla tungan(A) eller lilla och lilla.
ni skulle ha hört min syster: JÄVLAR VAD STOR TUNGAN. Biter du i den?
och det där med bitandet stämmer, mamma ba; Amen inte konstigt att du har ont i huvudet jämt.
hahaha. aja, sen har ni en not gorgeous bild på mig i glasögon, lär ju fan på bjud lite på mig själv,
och nu ska fan jag hoppa in i duschen. :o
sen hitta lite nice bra ny musik. och leta lite nya bra filmer;D
film och musik tips godtas gärna:D:D:D

xoxo

Kommentarer
Postat av: xXx

Där har vi bilden "naughty teacher"!

2010-03-10 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0