Bloggtips,



Ryan Cabrera – It's You

TJAAA!
fått mina 4 glasögon nu som jag ska testa. tro om jag ska köra lite campic på dom så kan ni få se vad de är för nå jag är intresserad av;) häähähähä . Men jag har inte fått min dropdead tröja än ): jävla fan:/
jajaja, gick och gjorde den där jävla checkpointen imorse. Kändes som det gick bra. hade spanska sedan, gick väl också ganska bra. Idrott nå jävla stepup men hade humöret på topp ändå;)
Lunch-hähä
Matte; fixade med klasströjorna.
svenska; muntliga nationella :o

hähä ganska bra dag ändå ;O vart på bra humör tycker jag (: undra varför. hihihi skoja..
måste skriva i fronter nu. Har utvecklingsamtal på tooorsdag.

här kommer lite bloggar som jag läser , som jag rekomenderar att man bör läsa och kolla på:D

http://ourglamorouslifestyle.blogg.se/

Söta fillurer:D

http://redandblack.se/

En kille med värdens coolaste stil skulle jag tro. iaf vad jag någonsin har sett. Hans hår slår allt :D

sen läser jag bara vanliga bloggar;D
men tänkte bara länka dom här åt er,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0