blueberryyy



YEAH BLÅ TUNGA! (H) frääääänt,


wööö detta kort taget innan jag började smutta på min te idag ;D



wöö this morning, ser lite halvkaxig ut, tror att jag är nån.
men ingen är ju perfekt eller hur?;)
Jahapp, traskade upp imorse och sjöng "Ja må han leva" till lillebror.
han fick en Wesc tröja av mig och mina systrar (a)

Drog och hade Idrott på morgonen - Volleyboll. BORING.
So -  Börjat med andra världskriget nu, lite intressant.
Spanska  -  När min lärare skulle låsa upp dörren säger hon ; Det glädjer mig att alla har fått godkänt på Hör - spanska nationellaa. Jag ba; VAFAN ÄRE SANT!? frågade flera gånger. HAHA och idag vare läsförståelse, nationella. Sen fick jag sluta efter det.
eftersom min so lärares dotter va sjuk så får jag jobba hemma ist(a) hihi
(har två so lektioner på en dag ;o )


så jag gick hem och lagade våfflor med blåbär. Därför har jag blå tunga och blåa läppar(a) hihi
Sen gjorde jag mig en te, och kollade på sjunde himlen.
hihi. Nu ska jag ta och plugga till musikprovet som är imorgon och som jag ännu inte har tagit tag i än (A)

Kings Of Leon – Closer

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0