Don´t trust at anyone,



jaru, fan va dagen går jävligt segt men ändå i helt normalt tempo. gav upp med pluggandet efter nåra minuter, efter att jag har suttit vid datorn ända sedan jag kom hem så började jag få ont i huvudet så då la jag mig i soffan och kolla på tv. Sen när jag inte orkade kolla nå mer så gick jag in till jonte, som har spelat wow hela dan och la mig i hans säng och kollade på när han spela tills de va mat.
NYss fått i mig lite käk alltså. Nu ska jag spela nå dataspel, men fråga mig inte vad..
ingen jävla aning om vad jag ska göra ikväll, men nå lär jag väl sysselsätta mig med om jag så ska spela yatzy med mig själv eller nå. HAHA

Plain White T's – Hey There Delilah

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0