en idiot som jag,

godmorgon, yo, hej, tja , hejsan, tjabba, goderafton.blablabla.
jag har inge vettigt att säga. Jag ser ut som ett spöke, ingen känsla av vilket humör jag är på.Enda beskrivningen är väl typ tom. suck. palla gå igenom det här engång till. skuldkänslor as hell, ohja. inget jag har sett framemot direkt. knappt sovit nå inatt. somnade runt 4-5 kanske. mått illa så in åt helvete. låg på sängkanten med en hink bara nåra cm ifrån mig om du ville veta. men de gick över sen på morgonkvisten, och hinken förblev tom tack och lov.

hinken som är en papperskorg har massa gemensamt med mig har jag kommit fram till. tar massa skit. när vi blir fulla kan vi tömma det ibland, men de dröjer inte länge tills den är full igen, ibland är den över full också. saker ligger lite här och där. Liksom ingen ordning på det hela. och bara en massa skit som sakt. Skithög. En sak. En sak utan känslor. Men de värsta av allt, är att jag själv ger mig in på helt fel saker. Jag dras till skräpet så att säga. palla att jag bara skriver ner nått som jag knappt förstår själv. Inbillar mig kanske. huh? pallant som sagt. Ha en bra dag,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0