Fish hähähä



YOOO.
sitter här med en skål vindruvor och ett glas med påskmust.
nyss tjockat i mig massa god tårta:D
Nu sitter jag här i nornäs. Hör bara klockan ticka.
ska väl käka senare, lära ying sticka. och spela finans.
sitta här vid datorn, kanske fixa desginen på bloggen, fan vet jag.
So provet gick bra :D kändes det som iaf.
Lackade ur på matten och sa att lennart var självisk. jaao.
sen så när jag kom hem hade inte min syster lagt ut nån nyckel till mig, (eftersom vi delar nyckel pga hennes pojkvän har hennes). Men jag kom iaf in i huset på mystikst sätt. Undra va grannarna tänkte(A)
Kom hem och såg att min efterlängtade tröja hade äntligen kommit. Så JÄVLA MYCKET SNYGGARE I VERKLIGHETEN:D

wööö loves it.
fiska som gäller imorgon.
knäppa kort och träffa farfar;D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Oveamna

Great page I will be a return visitor!

2011-02-28 @ 12:40:58
URL: http://oveamna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0