fjortis? LÄS



ultimata fjortis kortet. Ungar,
1; klä på er för i helvete.
2; okejokejokej, ni är jätte smala och ni har världens blekaste rygg.
3. ÅÅÅH VA LÅNGT HÅR NI HAR. VADÅ LÖSHÅR? Nej de menar du väl inte?
klart som fan att de är så jävla fake. Löshår rakt igenom. som ni inte ens kan matcha med era egna hårfärg och bara ser skabbigt ut. Ta och köp dig nått nice shampoo, klipp dig och skaffa dig ett jobb. Och tvätta bort allt skit du har i ansiktet.
4. FÖR SMALA ARMAR. Det är inte snyggt att vara smal. Alltså ultra smal. De är iaf min åsikt. Och jag tror inte killar heller gillar små tjejer som ser ut som att de har anorexia. Fan skaffa lite hull på magen och på hela kroppen för den delen. Men bara för det behöver ju ni inte sitta i det där jävla huset som heter Mc donalds och fnissa åt fan ingenting. Ni kan ju beete er som normalt folk iaf. Och om ni nu ska sitta där inne så kan ni väl för ihelvete beställa nått. Ni borde beställa en stor fet bigmac med extra tillbehör av allt.
5. Jag har inge mer att säga. Men om du inte läste den här texten så borde du läsa den. Och om du har läst den tycker jag att du ska läsa om den. Och ta åt dig för i helvete och fundera på hur fan du vill minnas din barndom senare när du sitter där och tror att du är så jävla ung och vacker men sanningen är hård som sagt. Du har bara gömt dig bakom allting hela jävla tiden. Ända jag kräver är att du funderar över detta.

hehehe de va allt:D fast jag kan ju säga att jag kan bete mig som en jävla fjortis ibland jag också. Som tillexempel i mina underbara fina videoinlägg:D aao, sen när jag känner för det.
jag vet inte riktigt hur folk ser på mig . Men jag stämplar mig iaf inte till nån jävla fjortis kategori, det är min marddröm. De är min största rädsla. FÖr att sjunka så långt är ju bara skamligt.

hehehe tack och adjö. Nu ska jag sova och vakna imorn sedan dra och jobba:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0