frozen tree

har en jävla huvudvärk.
sitter här med 1,5lite cola för jag tycker att de är gott.
och överblivit godis från helgen.
och ett glas vatten som jag måste skölja munnen med efter jag har ätit nått. pga piercingen.
påtal om piercing tycker jag att alla har fan hål i naveln nu ;o höhö fräsit.
jag tog mitt den 3 september 2008 höhö dendu;) Och tungpiercing den 8 mars 2010 (A)




Har tagit lite foton idag. sen har jag vart uppe på vinden och tagit ner massa utklädningskläder. UR FULA. HAHA
men vi gör nå jävla reklamfilmer på bilden, och då har vi typ 80-tal skit. Så jag har packat massa kläder,smink,smycken, skor , krustång/volymtång i världens största väska. HAHA:D Känner hur vacker jag kommer vara imorn, or naat.




nu ska jag lägga mig i sängen och dricka min jävla cola och kolla på en film, sen sova. är as trött och huvudet värker. Skolan borde verkligen fixa bätttre lunch. För man vill inte komma hem där en mamma står och skäller ut en för att man inte äter skolmaten och därför man har ont i huvudet varje dag (a) hihi.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0