gaytest

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 67 bast. HAHAA nerå. 92;a I think hehe
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? riktigt och riktigt, skulle kunna räkna det som 2 dårå liksom.
Vad tycker du om kärlek? shit happends, men aldrig igen, höhöhö aldrig.
När kramade du någon sist? - öhm, när fan va derå? måndags?
Saknar du någon speciell person? - sen när började jag sakna någon?
Har du svårt för att bli kär? - haahhaa, tror fan det stämmer
Är du singel? - jomenprecis
När fick du senast en komplimang? - sen när började folk ge mig komplimanger? som man bäddar får man ligga:D hehehehe
Har du hånglat med någon av samma kön? - jajjamensanfattas bara:D

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - HAHA inge vad jag har minne av
Hånglat med nån riktigt ful : om jag har
Hånglat med fler än 50 pers: Hahaha nä, 49 ;) SKOJA. höhöhö
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - hm, ja(; inte så farligt, heheehehe
Gjort något riktigt dumt? - yes,
Gjort något du verkligen ångrar? - om jag ångrar
Varit nykter på nyårsafton? - Ohja, varje år. Mammas lille honeybunny
Gjort nåt olagligt? - ALDRIG. hehehehe
Blivit polisanmäld? - tror jag icke picke päron pung satt och sket och stoppade i mun (H)
Slagit ner någon? - hehe för svag...
Skämts över dina föräldrar? vad kalla du mig?
Skämts över dig själv? - får fan bjuda lite på sig själv ELLERHUR!?
Sagt jag älskar dig och menat det? - aaaaAaaAaa.
Tar du droger? - varjedag, haru sett mina blåmärken i armvecken?:O
Dricker du? - Varje torsdagsmorgon
Varit kär? - si seniorita
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - maybe baby:O
Är du ensam nu? - om jag är;o
Vill du gifta dig? - nope
Vill du ha barn? -  verkligen inte

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Skulle väl vara jag :)
Såg dig gråta? -  öh. vet inte emma kanske;o
Du delade en cigg med? - HEHEHHEHEE. Mig själv
Du gick på bio med? - går aldrig på bio (A)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -  24/7 asså.
Kramat någon? - nixpix
Pussat någon? -  nooooooooep
Köpt någonting? - HEHEEHE nej..
Sjungit? - om jag har:D::D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0