GLASÖÖÖGON



glasögon 1
: Fyrkantiga. höhö väldigtsnygga!



Glasögon 2: blandning mellan dom ovanför och de nedanför. mina ögon ser små ut i dom , så nej jag tror itne det blir dom..



Glasögon 3 ; här är mina favoriter som jag egentligen var uteefter:D Lite mindre än dom under. Tycker dom är urfräna. Och om de inte passa till kläderna jag kanske har en dag så kan jag ju alltid ta linser :p Jag behöver ju inte alltid ha glasögoon på mig om jag nu köper ett par:D



Glasögon 4: Lite större än dom ovanför. Ser ut som en nörd. hähähääh men jag gillarom. men hellre dom ovanför än de här :)



INGA GLASÖGON: Linnssara:D gölligt värre.
tycker jag är snyggast utan glasögon , men jag gillar verkligen nummer 3 :D



Gamla glasögon. här är dom jag redan har.

släng gärna en kommentar om vilken du tyckte passade mig bäst:D


har ont i huvudet som fan nu, så jag ska se om det blir nå mat, ta en alvedon och lägga mig och tare lugnt ett tag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: anna

SV: ja visst är han (aa)



jag tycker de första :D

2010-03-22 @ 19:32:18
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0