Homeday

Foto@Sara andersson.


Tja, En jävla tuff dag igår måste jag säga. Vet inte om någon skulle förstå om jag berätta. Jaja, struntsamma. Idag är det en ny dag. En ny dag med nya möjligheter.
När jag vaknade imorse började jag med att ta en lång varm dusch. Satte på mig vita ljusa kläder. Klippte av mina naglar. Gick och satte mig vid en fotölj som solen lyste på och frågade mamma om vi skulle på massage, men de blev inte av. Suttit i den där fotöljen hela förmiddan fram tills nu, och inte gjort ett piss.
Mormor kom med sallad till bara henne och mamma, så jag sket i och äta. Va ju så jävla sugen på räksallad. men fick inge. HAHA jag är så jävla envis så de finns fan inte. Dom erböjd sig att jag skulle ta lite. Men nepp. Jag ska fan inte ha nå mat. Mamma menade på att jag kunde ta rester, spagetti och köttfärssås, Men jag är ju så jävla kräsen så jag hatar rester.

Funderar på om jag ska ut och gå kanske? eller gå och simma. Men har fan ingen lust. Ingen lust med nånting. Bara jävligt sugen på en donkenkaffe och flurry. OCH EN JÄVLA RÄKSALLAD. Eller nått i den stilen. Fy. avlustar det här inlägget nu.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Diana

vilken fin bild !



såg den texten du har i header, så j*vla sann !;D

2010-03-17 @ 15:39:52
URL: http://dulcediana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :D

Den är väldigt sann ;P

2010-03-17 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0