Inga ord kan beskriva det här.

vaknade skakandes, att inte kunna skilja på dröm och verklighet. Otäckt känsla måste jag säga.
försökte ställa mig upp men nu på sista tiden får jag fan yrsel 24/7 så jag ramlade nästan ihop HAHA. Och jag bara skrattar, nej men sen när jag fick kontroll över mig själv och kunde gå så gick jag och drack ett glas vatten. smakade de beskt som bara den. Gick tillbaka till mitt rum och ville verkligen inte sova mer. Så jag tog boken och började läsa. höhöhö.

nu sitter jag här, funderar på att hoppa in i duschen sedan klä på mig lite nya kläder och käka lite frukostoch sånt, så får vi se vart denna dag leder mig(A) ehehehee



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0