insignificant words


Fan att jag hatar att jag inte har nå intresse för nästan någonting, fan vad tråkig jag är. Jag fattar inte hur jag står ut med mig själv. ååh, har fan inte pluggat nånting nästan. Så de kan ju fan tasig åt helvete, tur att provet blir till nästa vecka skulle jag tro. Måste fan fixa ett bra jävla so betyg nu alltså. Ger fan allt för att få ett bra betyg där. jajajaja skitsamma örkant skriva mer om skolan och betyg. Får bara ångest.

Blev tv-tittande med hanna. Först halv åtta hos mig. Sen Dating in the dark sedan DH.
fyfan, inge pluggande som sagt, men en god kvällste blev det som man blir as sömnig av ;o
får fan duscha imron på morgonen, annars blir jag bara pigg och kan inte sova som jag ska fan ta och göra nu.



HAHA, ser att jag svär en jävla massa på mina inlägg:) precis som jag pratar alltså. När jag väl öppnar min jävla käft. Fast jag är så jävla osocial också.fan ser folk i mig?

HAHA, jajajajajajaj skitsamma. Nu ska jag fan krama kuddarna och hoppas på en bra dag imorgon när jag vaknar. Den blir vad jag gör den till..

KUNGLÅTTIPS.

Ray Parker, Jr. – Ghostbusters - from "Ghostbusters"

HAHA LIKE IT:D ''

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0