keep warm by sleeping together

yo,
har fan inte tid att skriva inlägg.
borde plugga men jag gör ju fan aldrig det.
tar fram all skit men jag gör inge mer sen.
ligger här med datorn på magen i soffan.
Tränat idag, sprang till bussen sen, åkte hem och lagade varma tonfiskmackor. hähäh och grekisksallad. HUr jävla gott som helst. Bad jonte springa ner på ica åt mig och köpa cola och choklad. grymt sugen på det.

Jag tror jag börjar bli sjuk så jag sparar det till imorn om jag är hemma(a)
har så jävla ont i halsen och huvudvärk har jag också,
ska kolla på halv åtta hos mig. försöka att verkligen plugga ..
engelska nationella, uppsats idag, gick helt ok.



sova tidigt idag ska ajg iaf, vaknade helt jävla crackad imorse. hähähä
min dropdead tröja har fan inte kommin än):
och.. jag vet inte hur jag ska göra med glasögonen, måste skicka iväg dom imorn igen;o
och jag är pepp på att klippa lugg.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0