Leende guldbruna öööööööögon

HAHAHa fyfan vad uppspelt jag är. Fyfan vad jag har skrattat idag.
Blev inge bakning. Jag och hanna övertalade mamma när vi satt och åt att ta hål i tungan. HÖhöhö
fast då får jag inga presenter när jag fyller år nästan vecka(A) men hon köpte ju skorna åt mig och jag kanske ska på ålandskryssnning snart också, så de får räcka tycker jag, och hennes tilllåtelse att ta hål i tungan, annars kommer jag aldrig få det.
så jag och hanna ska beställa tid så fortsom möjligt.
hehehehe

sen åkte vi och handla på maxi. öhöhöh typ ben&jerrys, cola, chocklad yeaah you name it.
HAHA;D aah sen åkte vi hem och käka detdärå och spela maxi yatzy HAHA. kom 2;a ;)
efter det så flippade jag ur och spelade massa goa gamla låtar och verkligen levde ut min energi på texten och fan aldrig skrattat så mycket, funderar fan på att gå teater ist på gymnasiet. HAHAHA:D

aja, nu sitter jag här med magont efter alltskratt och ont i käkarna. HEHE nu ska jag läsa lite, kanske somna åt nån film och sånt. (: heheheh



höhöhöhöhöhöhöhöhö 3 fucking år sedan, Mi und Hannahmontanah

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0