Living the dream ?;););););)

yo jag har inte somnat än, men snart ;)

Hur bor du: i  svergie-dalarna-mora-hånåkni-nära lillica- i en röd villa ;)
Brukar du komma i tid: jajjamen, kommer fem min innan. hatar komma försent.
Hur lång är du: ca 160.  kortis ):
Kan du laga mat: Om jag kan:o Fan kung (H)
Vad jobbar du med/pluggar du: Går på kuk morkarlbyhöjden som är as boring och jobbar på kaffestugan (H)
Vad har du på dig just nu: underkläder. hihihi och täcke:D
Har du någon fobi: Myror! och snoppar. tiihihi
Hade du en bra kväll igår: tror jag väl,
Vilket är ditt senaste inköp:
Cola<3 hihi
Din favoritdryck på morgonen: äppeljucie eller kaffe (:
Var fick du dina senaste pengar ifrån: födelsedagen:D
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajjamen (A)
Vad hade du sönder senast: en lampa ):
Vem snackade du med senast: hm, i IRL så vare väl mamma. :)
Varm favoritdricka: Kaffee in my heart.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten?
Alkoholhaltig favoritdricka: hihi smirnoff ice , <3

jag orkar inte göra fet text på det andra (A)


När gjorde du senast något riktigt dumt: höhöhöö. Jag gör aldrig dumma grejer(A)
Saknar du någon just nu: Maybe
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Allting irreterar mig. :D
Någon du stör dig på: Här lämnas inge namn ut;)
Intressen: öh? dator . tihihihi
senaste person du kramade: ojj. Jag vet faktiskt inte;o Är ingen kramgo tjej;)
Senaste person du ringde: Haaannahmontana
senaste personen du pussade: öhm, PASS? närå. men i mina drömmar så vare Brad pitt(A)
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten:)
Vill du ha barn: verkligen inte
Längtar du till din nästa födelsedag: Ofc:D över 350 dagar kvar bara..
Är du sugen på något nu: En skön skönhetsdröm ;)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: hm, dricker bara när jag är sugen på det:)
Använder du hudkräm: sometimes
Micro-pop eller poppa själv: popcorn som popcorn (H)
Brukar du baka: Ibland (A)
Röstade du i det senaste valet: jag är icke myndig (:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: HAHA, living in the dream eller hur?
Vilken låt lyssnade du senast på: Van morrison - Brown eyed girl;) HAHAHA Van Morrison – Brown Eyed Girl
Har någon annan sovit i din säng inatt: kanske de kanske ;);););););)
Vad tycker du är äckligt: När någon spyr (: och snoppar:D
Har du pengar på mobilen: jajjamne, men inge gratis sms ):

cry me a fucking river.

xoxo baaaaaaaaabes (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, Sara&snoppar..

2010-03-15 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0