look at the mess you have made.

wöwööwöw shaabbaa.
sovit som en gud inatt , när jag vakna kändes det som världens mardröm. HAHAHA
kunde ju knappt svälja min egna saliv,jag kanske har legat medvetslös hela natten?;)
aja, kunde knappt snacka heller , låg och sa typ Hej, hur mår du? vadgör du, hahaha men jag insåg att de inte skulle funka att gå till skolan så jag va hemma idag.
legat i soffa hela dagen, försökt fått i mig lite nyponsoppa och milkshake med sugrör(Y)
är fan as hungrig. HAHA så jag ska försöka äta lite kyckling sen.
så jag kan äta något iaf på min födelsedag på torsdag:O
mår iaf bättre nu och försöker prata lite, nu ska jag hjälpa mamma med maten(:


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0