Lugg,mörkare hår & no makeup.




gulligt, inge smink. Lugg och mörkare hår :D HEEHEHHE LOVES IT.
ser ut som 3 år igen(A) hihi
nu ska jag färga ögonbrynen tror jag;o även fast de inte kommer synas på ett par veckor framöver. men ändå(a)
det här är vad jag har gjort idag. Fipplat med håret(a) hihihi
och min älskade kaiströja som jag sover i är ju så fin på mina cam bilder(a)

Bjuder på dagens låtar!
som jag har sjungit 100 gånger om och jag tröttnar aldrig:D
gamla godingar helt enkelt:D

Nic & The Family – Hej Det Är Nic...Klick
Nic & The Family – Jag Är Kärleken
Nic & The Family – Djungelvrål

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE it Sara, inte LOVES it ;D

2010-03-30 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0