meatballs



tjtjtjajtjatja.
fick skynda mig ner på stan ist;O lunchade med mami och hannaah.
nu är jag hemma, ska ringa magnus på måndag och beställa piercing tid:D:D hehehe
för idag satt han och tatuerade någon så vi skulle ringa ist(: hehehe.
Kunde ha fått gjort det imorn men jag ska ju jobba hela helgen så de skulle ju vara bra om jag kan prata också. HAHA:D Så de blir nästan veckan förhoppningsvis:D
happy som fan.
nu ska jag mysa, fryser som fan. Blåser as hell där ute.
filmtime (H)

xoxo

Kommentarer
Postat av: jessica

vart ska du perca? :D

2010-03-03 @ 22:23:00
URL: http://jjessicalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Red hot tattoo:p

2010-03-03 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0