meningslös dag,

Hej. jag vaknar med ont i halsen som fan, typ svagfeber skulle jag tro.
Skulle till st mikael på morgonen, nå jävla boring föreläsning, tänkte vara hemma och plugga so, men eftersom jag skulle ha utvecklingsamtal idag så gick jag dit ändå, därför jag gick till skolan i huvetaget. Men fick under dagen reda på att den blev inställd.
När jag ska åka buss tillbaka till skolan så går några på innan mig, så står jag precis framför dörren, så ber busschaufför mig att backa, medans över 20 pers står och väntar på att stiga in, Så stänger han dörrjävlarna och åker;o fler kunde ha fått plats jävla nöt. började gå..
så kommre 270;an så jag och agnes springer som fan till tågstation och går på den bussen.
kommer till skolan och har typ 2 timmars håltimme. Så vi bestämmer oss för att sova.
plus min jävla förkyldning så blir jag as trött. Sen när vi har sovit en stund så ser vi att engelskan är inställd. Så 3 jävla timmar satt jag i skolan helt meningslöst. Hade svenska sen, och jag blir seriöst lack på min störda klass.
kollade på film på so;n som var viktigastidag, därför jag aldrig gick hem. antecknade en massa skit.

KOm hem, hade ännu intefått min jävla tröja. Fått tid hos tandläkarn och de fanns ingen mat hemma. Inge halstableetter , ingenting. så jag fick fan nog och la mig i soffan.
SÅ har jag nå jävla sår i gommen också, bakom framtänderna eller vad man ska säga, sjukt irreterande, kan knappt svälja heller pga min jävla hals.

Vilket roligt och positivt inlägg. (ironi). Men nu vet ni hur lack jag är på den här dagen.
Ska fan skita i den här skitdatorn nu och plugga so som fan för imorn gäller det. Big prov.
som kommer gå åt helvete om jag inte pluggar nu!

måste packa till pappa också, drar till särna i helgen.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0