Mig får du inte tillbaks

tisdag:
Fysik/teknik. inge rolig timme.
Bild: Spelade in film på bilden, va det roligaste på hela dagen!
Lunch ; mackisar
Engelska nationella. Som kunde suga dase hårt. Fyfan, blir ju nästan tårögd. Jävla anus prov, läs gick iaf bra. Hör åt helvete rent utsagt.
Gick hem, Helt jävla slut. gjorde nån macka, satt och kollade på ghost whisperer. Då brast hela sara.
Hon melissa hade förlorat sin man Jim som är så jävla snygg ;o aja, sen börja hon bråka med sin kompis eller nått.
så jag och melissa satt och grät tillsammans där:) Hon i tv;n och jag utanför tv,n ;)
Mitt i allt ringer mamma och frågar vad som har hänt när hon hör min gråtiga rööst. HAHa fyfan.

jag hatar när kärlek tar slut mellan två personer, Jag förstår hur jävla ont det gör. Nej fy helvete. Mår fan dåligt av andras krossade hjärtan. Och då tänker jag tillbaka på hur jag hade det. Så tänker jag tillbaka på massa annat skit, aao så river man upp det där såret som man trodde var läkt.. men det är inget man saknar. Ingen man längtar till, utan bara känslan och kärleken som berörde dom två personerna. nej fy, nu mår jag dåligt igen.

sen det här med gesunda imorn då? vad fan ska jag göra. Palla vara där mobbad. hatar fan frilufts dagar och aktivitetsdagar för alla bara skiter i dom dagarna. Så lämnas jag där helt ensam dagen innan vi ska åka. Och övertala min mamma är inte det lättaste som finns.

jag känner mig så jävla svag. ska fan lägga mig här nu i sängen och lyssna på melissa horn och bara ligga här. Inte göra ett piss.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0