My birthday



Nationalteatern – Livet Är En Fest
Eddie Meduza – Mera Brännvin
Kenneth & The Knutters – Ge Mig En Öl

YEEAH its my day today.
vaknade för 16;de gången i mitt liv och min familj sjunger för en.
när man va liten hörde man dom långt innan dom börja sjunga. Men efter åren så sover man som en jävla stock. Och mamma frågar alltid om man sover, Haha jag gillar det faktiskt. Så ska det va i varje familj tyckre jag. Man får lite presenter inte hela familj kollar på och sitter där. Mysigt tycker jag:D
Och nu i mitt allt bloggande kommer min söta mormor in och sjunger för mig haha:D
en jätte fin blomma som jag ska knäppa kort på sen(: och 300 kr. Jag tycker det är för mycket. De räcker med en blomma tycker jag(: Men sen när man hör hur bortskämda alla andra barn är som har flera tusen så gapar jag bara. haha aja, ska hjälpa till med maten och tårtan nu. FÅr se om jag kan äta. Men de börjar bli bättre med tungan. Nu är det massablå:D
haha. aja, måste städa mitt rum sen också för mäklaren ska knäppa massa kort i huset eftersom jag ska FLYTTA SNART:D:D: WÖÖÖPPWÖÖÖP.
GRATTIS TILL MIG:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0