Namnlös

jag vet inte hur jag lyckas med att inte bli uttråkad och galen av att inte göra nånting på en hel dag. Dag efter dag.
Dagarna bara går, och jag har inte gjort någonting vettigt alls. Såndär tomblick har jag också.
Börjar bli alldels förlikt mina dagar bortom mina minnen jag inte vill minnas.
får fan ta och skärpa till mig nu tycker jag. Jag säger det till mig själv. Men gör jag något åt det? -Nej.
vad är problemet?

äh palla skriva en massa skit bara. jag vet inte ens vad jag pratar om.
nu ska jag ta och spela lite nice musik och försöka avsluta den här dagen.


Muse – Plug In Baby
Mayday Parade – When I Get Home, You're So Dead
Linkin Park – Crawling - Live At Milton Keynes
Iron Maiden – Fear Of The Dark
Ryan Adams – Desire

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0