Ny Design

Lol, ny design. Inte nöjd.
Kan inte sätta fingret på vad som är fult. Och inte passar in.
typ grå och trist. Men jag gillar stenarna.
Jag har knäppt sten-korten själv. Så det är ju lite speciellt.
fan suttit här i flera timmar nu och försökt fippla med det här,
och nu ger jag fan upp.
får fortsätta nån annan dag.
fan vad jag har tränat på mitt jävligt dåliga tålamod idag.
Fan nöjd, nu ska jag göra mig en te tror jag.

sen film eller nå, höhöhö
i love thai mat, fått det hela helgen, tjockar upp mig som fan:D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Haakoningebjorg

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-02-28 @ 14:32:07
URL: http://haakoningebjorg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0