PLUGGPONI.

jaru, jag startade lite nice musik, tända nåra ljus och pluggade som en jävla idiot.
skrivit ner massa saker också på word.
jag är långt ifrån klar.
Och min hals värker, lika så mitt huvud.
Efter nån timme så var det massa papper på hela min säng.
massa internet sidor uppe på firefox om första världskriget,
Och jag vet inte hur jag ska klara av det här imorn.
jag har iaf tagit mig en paus i duschen, lugna ner huvudet lite.
packat till pappa också
men jag tror jag får lov att läsa på lite mer alltså, om jag ska klara det.
ett jävla stort område vi ska läsa på tycker jag. Och jag är  ju fan en jävla retard som inte fattar nånting känns det som. jajaja, får knarka massa alvedon nu och halstabletter. FUnderar på att sova en halvtimme mer imorn och stiga in mitt i lpo;n. Missar ändå inget. Så jävla meningslös "lektion". Så ja, låter jävligt bra. 
jävla tänkte inlägg. fan, jag är stressad som fan.
har inte tid med att blogga. skafan stänga ner alla internet sidor nu också. så jag blir klar med den här skiten.



blev this glasses. höhöh skulle jag tro.
ser ut som en nörd. Men jag gillare.
men tänker fortfarande ha linser , säker mer än vad jag har glasögon.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0