Quiet heart



spanska provet gick fan bra. hoppas bara att resultatet blir bra sen också(:
film på spanskan sen, helvetes volleyboll på idrotten, men de va fan kul för jag va på kung humör idag.
Så jag orkade inte bry mig.hihihi. Luunch.. Matte - somnade  och dregglade på bordet , hehehe bra sara:D Hoppade ut från fönstret också:D Hihi(A) de va kul (: Svenska - Skratta för det mesta åt agnes som skulle redovisa bröderna lejonhjärta. Shengil (tengil). Och Skönrosdalen.? HAAHAHA. du är allt bra skön du agnes :D

sen vare muntliga svenska nationella. HAHA .Då handlade det om typ jämnställdheten mellan tjejer och killar. Så kom vi in på gamla lärare på skolan, så sa någon en gammal lärares namn, så kommer jag sen också och ba; OLA Är ju också gammal.
så bara blire helt tyst i hela klassrummet så brister alla sedan i skratt. HAHA glömde bort att min svenska lärare är gift med ola(A) bra där sara. mycket bra.

Och nu har systra mi tagit hål i tungan. HAHA nu ska hon få lida lite:D
nu ska jag göra nå annat, orkar fan inte slösa bort mitt liv här vid datorn och ruttna...

Kent – Kevlarsjäl

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0