Såågmyra

tjaaabbaa!
Jahapp, man vaknar jävligt tidigt i det där huset i nornäs. haft en super trevlig helg!
Va i älvdan en stund på morgonen. Va hemma vid halv 2 tiden.
Åkte direkt till sågmyra när jag kom hem,hjälpte lillebror med shopping.
men jag tror jag shoppade mest ändå.
HAHA.

En blommigkjol
en vit t-shirt
En svart t-shirt med tryck på
mjukisbyxor (a)
Och en marinblå tröja

somnade i bilen påväg hem, fan helt slut.vaknar med typ feber. höhöhö
Jag är fortfarande sjuk, jag borde ligga i sängen och friskna till, men icke sa nicke. Jag springer runt som en tok och verkligen utmanar mitt egna öde. AHHA vadå överdriva.
Äh, skola imorn iaf. Nationella i spanska. Kan ju ta sig hårt någonstans(:
Nu ska jag gå och kolla om maten är klar. För jag är VRÅLHUNGRIG. wöwöwöö



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0