Sara liten flicka

yeah, nyduschad (H)
nyss finslipat ögonbrynen också, nyser och gråter som en idiot när jag gör det;o
snart läggdags (: lilla sara sunshine ska sova snart. HAHA sunshine, loves it.
har pluggat ytterslite, pallant fan mer. känner mig som skolans värsta nörd.
hoppas jag inte får en blackout imorn bara på provet, fan vad illa isåfall.


Aretha Franklin – Chain Of Fools

Hahaha älskar låten, gamla minnen dyker upp då jag va med på talanjakten på utmelandskolan. Aretha låten mimade jag med min syster Hanna och vi hade nå as stora gosedjur på scen. HAHHA då gick jag i 2;an och hanna i 4;an.

Här kommer några fler låtar jag hade på talangjakten:

Melanie C – I Turn To You (Hex Hector Radio Mix) - Ettan tror jag, spicegirls tröja hade jag på mig;) Blont kort hår. Hahaha

I trean tror jag att jag var sjuk. Men om jag hade vart frisk skulle jag ha vart grynet - skiter i allt.
HAHAHA

Caroline W. – A Different Kind Of Love (Single Version) - ååh älska låten:D Den va med på melodifestivalen. Jag hade en svart/rosa kjol på mig och en hatt när jag uppträdde denna låt. Och jag tror jag vann också. HAHA:D Detta var nog i 4;an :)


The Pussycat Dolls – Beep -  HAHHA jag spelade kille, mimade med Jennifer och Eye :D  Kanske 5;an?

Och i 6;an så var jag och madde representanter eller vad det nu heter.

Hahaha , blir så glad när jag tänker tillbaka på allt sånt där:D bjuder på en gammal bild på mig:D


aja, sängen kallar.
natti.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0