tårta, jatack , tihiihi



har jag börjat plugga till musikprovet än`? NEJ.
vafan gör jag här?
jo jag tänkte bara uppdatera lite vad jag har gjort och tänkte rensa min jävla spotify donkedick lista.
SEEEN KANSKE om jag har lust pluggalite.
men jaja strunt samma.
har pratat med en massa barn på skype idag också, kan vara ganska underhållande.
Käkat en massa mat och tårta och druckit te (mareld. hihihihih )
sen har jag fått påskägg av min söta mormor:D:DD:D:D
Och nu ska jag fixa muuusiken, så hörs.



Jonathan andersson 12 år. FNIzzzZZ*

xoxo

Kommentarer
Postat av: Vegardadele

Great site, keep up the good work

2011-07-20 @ 11:53:39
URL: http://vegardadele.blogminds.com
Postat av: lina

VEM! är det på bilden lite information tack! <3 bra blogg föresten

2011-12-20 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0